8 de desembre del 2007

07/12/2007 - Can Boquet

Subo con Nil y Jan a Can Boquet y allí me encuentro, en las periferias del Sector Clàssic, con Zombi y Santi que no han llegado mucho antes que nosotros.

Calentamos un poco con las vías más fáciles y empieza la lucha. Después de muy pocos pegues, los tres hacemos la Variant de Salvapower 6b+ (Sit). Más animados probamos la Salvapower 7a (Sit) y algo después también probamos Racataca 7b (Sit) pero estos dos bloques no salen…faltan muchos pegues.
Cambiamos de sitio y nos acercamos al Tocho de la Caca. Conseguimos sacar la versión de Implosion que sale desde la punta de la cueva 6c+. Santi descansa y Zombi y yo sacamos Neofit 6a+ (Sit) y después yo remato con Projecte de la caca 5 (Sit) antes de volver a cambiar de sitio.
Llegamos a la zona de Lucha en el Fango 7a+ (Sit), la pruebo un par de veces y ya veo que no va a salir. Mientras Santi y Zombi intentan descubrir como hacer La Romeria yo consigo sacar Obridor Desconegut 6a (Sit) y repito Vols dir que aixó es 6a+ 6a+ (Sit).

Al final han encontrado la secuencia para sacar la vía y cuando lo veo alucino…una carrera corta, un salto y apoyando el pie izquierdo en un mini-garbanzo saltas un poco a la derecha para quedarte enganchado…no se como…subir el pie derecho y salir por arriba.

Una vez encontrados los pasos ellos la encadenan casi enseguida y yo después de muchos saltos también me la consigo apuntar La Romeria 7a (Morfo).

Después de esto ya solo queda ir al siguiente sector…el bar…a por las cervezas y unos zumos.

Foto: Jugando a escalar.

5 comentaris:

Ozzy ha dit...

M'heu de fer una visita guiada pels blocs de Can Boquet.
Jo, les vegades que hi he estat acabo agobiat de provar passos que no sé com es fan.
Per cert, que forts estan aquests Clicks de Famòbil.

Ciao!!!

zombi ha dit...

molt guapo el dia tiu!!!!la temporada se presenta doloroooosaaaa......bloka!!!!!!!!!!
salut i roka!!!!

Gordo ha dit...

Molt bé aquests 3 dies de fanatisme!.....
i jo aquí cuidant a la descendència, que té una facilitat per refredar-se en cap de setmana....
Vaig parlar amb el guarda d'Ulldeter, tot pelat...potser a Andorra hi ha quelcom a fer....molt depriment, de moment....

tinkpor ha dit...

Ozzy, a veure si per la propera visit t'apuntes.

Zombi...la sessió va ser dolorosa, la temporada ens menjarà els dits.

Gordo, brother...ja t'ho vaig dir...recorda lo de la silueta solitaria lluitant contra el vent en mig d'un paisatge pelàt...el proper dia t'emprenyaré més estona fins que aceptis venir, encara que sigui un matí.

tinkpor ha dit...

PGB, ja ho vam comentar amb el Zombi i el Santi. A veure quin dia fem una trobada blogger per fer bloc. Os veniu a Can Boquet a tibar a mort i desprès fem un dinar a la Masia a on vam fem la birra...tipo carn a la brasa, patates...

Fins ara