20 de gener del 2008

20/01/2008 - Savassona

Después de leer las últimas entradas en el blog de Ferran Guerrero nos decidimos por Savassona. Salgo con Nil, Jan y Zombi y hacemos una parada en el “4 carreteras” donde nos está esperando Ozzy, escondido entre la espesa niebla que lo cubre todo. A los pocos minutos llega Silvia con Nuria e Irene y entramos todos para almorzar algo y tomar unos cafés.

Toca ponerse en marcha. Aunque no demasiado, hace frío y la niebla no tiene ninguna pinta de que nos vaya a dejar ver el sol.

Esta vez solo nos hemos perdido…despistado muy poquito y conseguimos llegar casi a la primera. En el parking aparece, también entre la niebla, Jortx. Dejamos los coches y cruzamos el prado hasta el caminillo que nos lleva a los pies de El Dau.

Ferran Guerrero que venía delante nuestro también se quedará en el Dau. Saludamos, “gràcies per les ressenyes” y Zombi que no se puede estar quieto ya se ha puesto los gatos y me incita a hacer lo mismo. En cinco minutos ya estamos los dos probando pasos sueltos. En menos de dos minutos Ozzy y Jortx se animan y ya somos cuatro dando gritos.

Una vez en caliente, decidimos pasar a la sesión de cuerda. Intento El Roure 6b+ pero aunque no consigo encadenarla la dejo montada. Llegan Roger y Marc y algo después aparece Rafa…también entra la niebla.

Zombi, Roger y Jortx encadenan la vía a vista y yo consigo llevármela al segundo pegue. Ozzy va probando bloques aquí y allá. Zombi y Roger encadenan L’Esperó del Dau 6c. Jortx la prueba pero hoy no tiene el día y yo ya ni la pruebo. Rafa prueba con El Roure 6b+ pero justo la salida es lo más duro y no consigue superarla. Silvia prueba y se pelea pero se acaba colgando para superar el primer paso, acaba la vía y nos la desmonta.

Rafa se despide, Jortx se despide, Ozzy se despide y Silvia, Irene y Nuria también se van.

Roger encadena un bloque…creo que Leyendas de Pasión 7a+ y se mete con Zombi en L’Ecològica 7b. Marc y yo probamos el bloque pero no conseguimos dar más de dos pasos seguidos y vamos a buscar otro bloque un poco más asequible. Después de probar diferentes pasos me doy por vencido y decido acabar el día.

Poco después los otros deciden lo mismo. Desmontamos la parada y nos vamos en busca de esas esperadas cervezas.

El Dau, Savassona. Roger en L'Ecològica 7b.

10 comentaris:

Jortx ha dit...

És acollonant que tot i la boira i la humitat la roca estés tan adherent i abrasiva com un dia normal.

Els meus pobres dits no ho han pogut suportar massa estona...

Ha valgut la pena per això, com sempre que surto amb vatrus :)

tinkpor ha dit...

I tant que ha valgut la pena Jortx, tant que es molt possible que la setmana que ve tornem a repetir i si no tens res millor...ja saps...esperem que vinguis, que mola molt la comanyia.

Fins ara

Ozzy ha dit...

Llàstima de boira.
Al final no he estat gaire estona, però és que entre les poques ganes que tinc últimament i que avui precisament havia de veure el derby.
Per cert, per més INRI, ha perdut l'Atleti.

Ciao!!!

tinkpor ha dit...

Ozzy, mandrós!! a veure si la setmana que ve repetim i probem més blocs...i ademés...no hi ha derby.

Fins ara

jclaramunt ha dit...

Durilles les vies d'esportiva de Savassona no? No hi he estat mai, encara haig de menjar uns quants bistecs...

PGB ha dit...

Osti, aixo ha estat com una trobada blogger en petit comite eh? :) A veure si munteu la de Can Boquet i ja posats, el finde seguent a Sant Joan de Vilatorrada i el seguent a Savassona! Viiingue aqui el poder del bloc!

Aixo si, deixeume una mica de temps per entrenar quan entregui el projecte! ;)

zombi ha dit...

Disabte mes!!!!!!!!!!!
espero ke pasin rapids els dies per tornar!!!!kin engorile.....
salut i roka!!!!

tinkpor ha dit...

Pgb a veure si t'animes i el dissabte et veiem per Savassona.

Zombi, les hores van passant i ningú les pot parar...arribarà el moment!!

Fins ara

Mingo ha dit...

Ei maquinilles que escalar amb aquest fred té molt de mèrit.

tinkpor ha dit...

Mingo, a veure si un dia t'enganyem i et vens a fer totxos, Segur que amb el coco de tapia que tens, pujes dos graus.

Ens veiem al Plafó.