19 de juliol del 2010

17/07/2010 - Prohibitivo

Carles en Terra.

Todavía con los ojos cerrados por la falta de sueño y por culpa de la causa de la falta de ese sueño, dejo que mi cuerpo se acomode en el asiento del copiloto del coche de Zombi y la unión entre Zombi y coche consiguen llevarme hasta Monistrol. Allí paramos para almorzar un poco.

Acabados los cafés y algo más vivo, nos subimos hasta el refu de Santa Cecilia para repetir de nuevo en el Prohibitivo. El paseo por la pista y los poco más de tres minutos de subida hasta la pared me dejan con las piernecillas temblando y con muchas ganas de hacer de chico grigri durante todo el día.

Buscamos un poco de sombra. Recorremos los pies de vía hasta el Dolmen y nos decidimos por La cobdicía 7b. Monto las dos o tres primeras cintas, por supuesto colgándome en todos los pasos y un paso, que yo encuentro muy duro, antes de coger un canto muy bueno, me tira para atrás, me rindo e imploro para que mis pies vuelvan a aposentarse sobre el suelo. Zombi la acaba montando toda pero también la encuentra muy dura.

Después de la primera patada nos acercamos hasta La Balena. Zombi le pone las cintas a Kill Bill 7a+. Yo la pruebo en Tope Rope y si no fuese porque me he equivocado con un paso la hubiese echo del tirón...una mejora respecto a la anterior visita. Zombi le da un pegue y se la apunta.

Yo no me veo con fuerzas para volver a intentarlo y nos movemos hasta Terra donde nos decantamos por la vía que le da nombre, Terra 7a. Zombi la va montando y se pelea con un paso cabrón en la parte de arriba. Yo ya daba el día por finalizado cuando unos gritos desde la pista nos anuncian que Carles nos va a acompañar y yo que me había comprometido, me voy a tener que quedar y seguir con la grata tarea del asegurador.

Carles calienta con Terra pero también se encuentra con problemas en el mismo paso. Desmonta y al bajar Zombi decide volverse para casa.

Carles se mete en su proyecto en El Bombo, La diagonal del X 7a. El primer pegue se salda con una volada de la que solo pensarlo me entra el miedo. Al segundo pegue resuelve mejor los pasos pero también falla. Mientras descansa aprovecho para probarla en Tope Rope. Carles me va cantando los pasos pero ni tengo el día, ni la fuerza ni la motivación y a media vía desisto y me acabo bajando.

Carles le da un último pegue, supera todos los pasos y pincha un poco más arriba al salir del bombo.

Recogemos los trastos y nos volvemos para casa, pasando antes por Monistrol para hidratarnos un poco.

12 comentaris:

zombi ha dit...

Germà!!!!!!!!!!ets el puto REI DE LAS CANTINAS!!!!!la linea k obrire, ja saps.....LA TAVERNA DE MOUD....te la dedicaré mamonatzu!!!!!!apa,fins ara...
salut i roka!!!!

mire ha dit...

el que sí que no es pot dir és que no tens voluntat..!!!pq tela anar a fer coses així en l'estat aquest que descrius tant bé i tant finament, eh?!!

salva ha dit...

Zombi, no es culpa meva, la nit i les Voll-Damms s'alien per confondrem...quan tornem?

Mire...voluntat es l'únic que em queda perque ni força, ni tècnica ni coco, ni res.

Fins ara

mire ha dit...

Salva...doncs amb aquest panorama sort que et queda la voluntat!!!!vinga, ja serà menys..!!

Zombi..a veure si et veig algun dia que no feu coses tant prohibitives i on puguem anar els novatos a fer alguna coseta!!!fins aviat!

Anonymous ha dit...

bicho, avui a "el món a rac1" del Jordi Basté quan faltaven pocs minuts per a les 8 del matí han recomanat el teu blog i l'han descrit una mica. Ho fan cada dia amb un blog, una pàg, i un video... No sé.... per si te feia ilusió saber-lo... salut!

salva ha dit...

Osties, doncs la Marga parlava en serio. Es una tonteria però si que em fà molta il·lusió...ara mateix li agraeixo.

Gràcies senyor anònim!!

victor ha dit...

hola estic començant en aquest mon i m,agradaria qudar amb algu q pogues apendre´n força ,pero tinc moltes ganes.soc d sabadell i faig escalada esportiva de vies d 5 . salut

salva ha dit...

Bon dia Victor.

Si em permets un consell, crec que una bona opció es que et passesis per aquí: http://www.lapanxadelbou.com/. Està a Sabadell mateix i segur que hi ha gent amb la que quedar.

De totes formes, si qualsevol dia et vols apuntar amb nosaltres...que poc et podrem ensenyar, doncs ens possem en contacte i quedem.

Fins ara

De totes formes

Pekas ha dit...

Veig que las volldams donan per molt... ja dic jo que no encadeno més grau perque només prenc sucs e infusions.. ;-)))

salut company... !!!

salva ha dit...

Pekas, bentornat!!

La veritat que desprès d'aquestes actuacions crec que vaig entendre malament alló que hem van dir de fer grau!!

Fins ara

Carlota ha dit...

Ei!!! Ja he localitzat el teu blog, a veure quan proves la Ocellets de Collsuspina, està molt bé, però jo no la vaig encadenar, així que hauré de tornar...
Ens veiem per Collsuspina, no? Jeje

salva ha dit...

Hola Carlota. Hem sap greu que no encadenesis però així potser t'enganyo un dia per anar a probar-la.

Fins ara