26 de juliol del 2010

24/07/2010 - Collsuspina

K en No ploris tant Puigdomenech.

Sin madrugar demasiado salgo de casa con Nil y Jan, pasamos a recoger a Zombi y nos acercamos hasta Collsuspina para intentar escalar un poco antes de que llegue la hora de la comida.

Al llegar yo me subo a buscar el buril que sirve de reunión para Coconuts 6c y monto un alargo que después veré que no sirve absolutamente para nada ya que la cinta que pongo queda a un dedo de la última de la vía y ponerla más arriba ya no tiene sentido.

Al bajar, los guerrilleros ya han invadido medio parking con sus inseparables dinosaurios y Zombi me espera para empezar a apretar. Monta Crim pastoril 7b+ y se baja sin tener demasiado claro los pasos. Yo me meto en Coconuts muy convencido pero al intentar tirar de los bidedos para salir me acuerdo de que se supone que estoy calentando y no consigo moverme más. Me bajo después de probar un par de veces el pasito.

Llega gente del Piri, Albert y Carles...si no he vuelto a olvidar los nombres. Visita a los guerrilleros para ver que escarabajos que han cazado me vuelvo a subir para asegurar de nuevo a Zombi. Sigue matizando pasos pero no tiene el día y le está costando más que otras veces.

Llega otro coche. Más conocidos. Realmente o el mundo es pequeño, o no somos tantos los que escalamos o es cuestión de suerte. Aparecen Carlota, el señor K y otro amigo del que, lo siento, no recuerdo el nombre.

Me meto de nuevo en Coconuts. Creo que es difícil equivocarse tanto y subir y bajar tantas veces la vía por no atreverse a hacer un paso pero yo lo estaba consiguiendo hasta que el cuerpo cansado y aburrido de tanto si pero no, me ha pedido que me colgara de una vez hasta tener claro para donde tirar.

Turno de Zombi. El dolor de dedos no le deja apretar todo lo que quiere. Saludo a los guerrilleros que ahora juegan con un escarabajo ciervo, que al marchar ha quedado vivo y libre, y de vuelta a Coconuts. Esta vez no confundo los pasos y por fin, con diez movimientos, consigo encadenar esta corta vía.

Recogemos cuerdas y nos vamos a saludar a los otros. K encadena No ploris tant Puigdomenech 7a y Carlota espera turno para meterse en Ocellets 6b. Poco después nos despedimos de todos y nos volvemos para casa.

6 comentaris:

Mohi ha dit...

Felicitats Sr. Coconuts!!! Al final sense allargo, no?

TRanki ha dit...

hahah...Bow això dels DINOSAURES veig que és una plaga...tots els peus de via o zones tenen algun d'ells ( o els Gormittis) oblidat...nosaltres smpre n'anem reciclant i oblidant algun.

Caldrà fer una quedada i mirar de intercanviat els pedruts!!!

;P, salute!

salva ha dit...

Senyor Mohawk, ja no se si estàs per aquí o no. A veure si sabem de vosaltres.

L'allargo nomès feia lleig però realment no serveix absolutament per res.

Tranki, jo crec que hem deixat Can Boquet ple de joguines...de fet en un futur llunyà, quan les trobin, potser es pensaràn que era el pati d'una escola.

Potser, igual que es fà amb les ressenyes, podriem deixar joguines per nens en alguns sectors per no carregar sempre amb elles.

A veure si aquest hivern et vens per el Gustassu, que tenim bastants blocs esperan que algú els rebenti.

Fins ara

salva ha dit...

Hola Glòria, encantat de coneixe't!!

A la Cristina, m'hagues agradat poder coneixe-la més, però nomès vaig tenir la sort de fer-ho a tràves de comentaris entre blogs i d'intentar quedar una vegada per anar a fer algo de blog.

El seu blog ja el coneixia i el seguia, llegir-ho feia agafar ganes de viure, però vaig acabar treient el link perquè cada vegada que el veia em possava trist i recordant allò de que el mon es injust.

Una abraçada ben llarga i petons per tu, la teva germana i la Marga.

Fins ara

Pekas ha dit...

Com ben dius.. el mon es ben petit... de fet aquell mateix día havia quedat amb l'Òskar per anar a Collsuspina... peró vaig canviar plans per una altre zona més aprp de casa amb uns quants deures pendents..

salva ha dit...

Pekas, com et deia a l'altre comentari, si també pujo per aquí t'acabaré enviant un missatge.

El mon es petit i abans o desprès et vas trobant la gent per el cami, quan menys t'ho esperes. I aixó encara enriqueix més, aquestes sortides escalatorils.

Fins ara