8 de setembre del 2013

07/09/2013 - Burriac Atac!!

Foto de l'arribada.

Aquesta és la novena edició de la Burriac Atac, la cursa nocturna de muntanya que organitza el Centre Excursionista Vilassar de Mar. L’any passat em vaig estrenar als trails amb aquesta cursa i ara ja torno a estar aquí per repetir-la. No soc cap màquina, però les poques curses que he fet durant aquest any i sobretot la pila de kilòmetres d’entrenaments que porto a les cames em donen certa esperança per fer-ho una mica millor que l’anterior cursa.

Després de bastant de merder per recollir el dorsal abans de la sortida per culpa del mal temps faig un petó a la Txell, que està currant en l’organització de la cursa, i juntament amb l’Enric i en Zombi ens situem sota l’arc de sortida.

Sortida.

He fet una sortida en una posició força més avançada i bastant més ràpida que l’anterior edició i això, encara que no massa, s’ha notat. No he pillat tants taps però he tingut que tornar a parar en més d’una ocasió, sobretot pujant cap al Castell de Burriac.

Al primer avituallament m’he trobat amb tota la familia de la Txell i a partir d’aquí, més o menys, ja m’he separat de l’Enric que s’ha quedat una mica enrere i d’en Zombi que ha sortit disparat bastant per devant meu. Ja hem mantigut aquestes posicions fins l’arribada a la sorra de la platja.

Encara que la cursa la he disfrutat moltíssim i encara que he millorat el temps respecte a l’any passat, sincerament, tenia l’esperança de que em sortís força millor del que ha sortit. Al final he acabat la cursa en 02:18:02 i he tingut el regal de trobar-me a la Txell esperant-me a la línia de meta.

Malgrat tot, ja tinc ganes de tornar a repetir la cursa del próxim any.

1 comentari:

Grifone Pyrenees ha dit...

Hola salva!
He vist el teu blog i tot el que fas. Crec que tens el perfil perfecte per ser el Grifone dels Pirineus. Saps de què es tracta? http://www.grifone.com/grifone