22 d’abril del 2008

20/04/2008 - Can Boquet: Petit Paradís / UFO

Salgo de casa con Jan y Nil, pasamos a recoger a Zombi y nos subimos a Premià de Dalt donde ya nos espera Ozzy.

En pocos minutos siguiendo la riera llegamos a la curva donde dejamos los coches y después de hacer un poco el jabalí hasta encontrar el camino correcto llegamos hasta los primeros bloques del sector
Petit Paradís.

Con el calentamiento jabalí ya hay suficiente como para meterse en faena. Empezamos por lo menos difícil y los tres nos llevamos Ardilla veloz 5 (Sit) y Bulder in the dark 5+ (Sit). Zombi y yo nos sacamos la Travesía Petit Paradis 6b+ (Sit) y Ozzy la encadena al tercer pegue.

Pasamos a otro bloque y nos sacamos Cop de cul 4+ (Sit) y Jaume's forever 5 pero somos incapaces de entender la versión (Sit) de Jaume's forever que sale de 7a.

Nos movemos unos 15 metros y entramos en el sector
UFO. El día se va estropeando y aunque de vez en cuando parece que caiga alguna gota, quedamos bastante protegidos por los árboles. Los tres nos llevamos Nightime 6c+ (Sit) aunque a mi me cuesta unos cuantos intentos más que a ellos.

El día empeora pero aun quedan fuerzas para un bloque más. Después de estudiar un poco el bloque y encontrar un entrada factible Zombi y yo nos apuntamos Predator 6b (Sit), eso si, yo con muchos más pegues.

Parece que se va a poner a llover más en serio…excusa…estamos petados. Recogemos, Ozzy se despide y nosotros nos vamos para casa, no sin antes pasar por el bar a por unas cervezas y unos zumos.

Foto: Salva en la travesía de Petit Paradís.

7 comentaris:

zombi ha dit...

ke gustazo el granito por la mañana......y por la tarde!!!y por la noche!!!!!doctor ke me pasa!!!!
salut i roka!!!!

Ozzy ha dit...

El primer cop que vaig anar a Can Boquet, vaig dir: "aquí no tornaré més".
I ara resulta que sóc un yonki de Can Boquet.
Ahhhh! Tinc el mono!!!

Ciao!!!

salva ha dit...

Com deia l'Oriol en un dels seus últims posts:

HOLA...EM DIC SALVA...I...SOC FANÀTIC!!

Ens veiem demà

Mohawk ha dit...

Ei fanàtics!!

Que pensava jo que si ja no heu de fer servir més la corda, doncs que me la podrieu passar, perquè la meva és massa llarga.... (la corda, s'entén)

A tibar-li fieres!!

Oriol ha dit...

Ei rebous..

hehheh...resulta que el luichy em deia que hi ha variants del GRANIt que es veu que són RADIOACTIUS ( o que tenen no sé quin component radioactiu)...¿potser és la causa del PHANATISME que us enganxa????

mireu si a la nit us brillen les iemes oq uan passeu per un detector la cosa pita encara que us traieu fins els empasts...aleshores es que no hi ha remei....

MAresmeñuuuuuuuuuuusssss!

A tibar bows!

salut

Oriol

Mingo ha dit...

Veig que os vau quedar amb ganes, com va anar ahir? (S. Jordi)

salva ha dit...

Oriol, molt bones.

A mi les iemes em brillen, però son rosadetes i crec que es de lo polides que estàn.

De moment per aplacar el fanatisme estic tirant més de bloc, que amb els nens es més fàcil.

A veure si ens tornem a veure un dia!!

Mingo, ahir al final jo vaig caure quan ja tenia el bloc a la butxaca (un bon pinyo) i a la sessió d'en zombi ens va pillar la tormenta.

Fins ara